Αφού ολοκληρώσεις την παραγγελία σου, θα λάβεις ένα e-mail επιβεβαίωσης καταχώρησης με όλα τα στοιχεία για τις online αγορές που έχεις πραγματοποιήσει. Το abc-mobile.gr προσπαθεί συνέχεια για την μέγιστη ταχύτητα, για την καλύτερη ποιότητα και την καλύτερη τιμή για των πελάτη.
Τα προϊόντα μας υπάρχουν στην συντριπτική τους πλειοψηφία ετοιμοπαράδοτα στην αποθήκη μας, εκμηδενίζοντας την οποιαδήποτε καθυστέρηση.
Επίσης συνεργαζόμαστε με πληθώρα προμηθευτών, συνδυάζοντας τιμή και ποιότητα και αποφεύγοντας τους πολλούς ‘μεσάζοντες’, προσπαθούμε με χιλιάδες προϊόντα, να πετυχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα για το πελατολόγιο μας.
ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΔΕΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
Οι παραγγελίες που πραγμτοποιούνται κατά τις εργάσιμες ημέρες, επεξεργάζονται την ίδια ημέρα, συσκευάζονται και παραδίδονται στην ταχυμεταφορική εταιρία την ίδια ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Από τη στιγμή που παραδώσουμε το δέμα της παραγγελίας σας στην ταχυμεταφορική εταιρία, θα το παραλάβετε μέσα στις επόμενες 24 ώρες. Σε δυσπρόσιτες περιοχές και νησιά παράδοση από 48 έως 72 ώρες.
Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται Κυριακή ή οποιαδήποτε άλλη αργία, επεξεργάζονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα, ενώ συσκευάζονται και παραδίδονται στην ταχυμεταφορική εταιρία, την ίδια μέρα επεξεργασιας ή την επόμενη.
Το κατάστημα δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση η αμέλεια της μεταφορικής. Σας υπενθυμίζουμε ότι κατά την παραλαβή του δέματος, καλό θα ήταν να γίνει έλεγχος, για ζημιές που μπορεί να έχει υποστεί, από αμέλεια ή ανθρώπινο λάθος.
Σε περίπτωση που αντιληφθείτε ότι το δέμα έχει υποστεί ζημιά, μπορείτε να αρνηθείτε τη παραλαβή του και να ζητήσετε αποκατάσταση ζημιών από την ταχυμεταφορική εταιρεία.
ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Για αποστολή σε μη δυσπρόσιτες περιοχές, το κόστος των μεταφορικών είναι 3,00€ (+ΦΠΑ)
Εάν επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή, το κόστος είναι 2,00€ (+ΦΠΑ).
Αν επιθυμείτε άλλη μεταφορική εταιρία της αρεσκείας σας, το κόστος μεταφοράς επιβαρύνει εσάς τον ίδιο με χρέωση παραλήπτη.
Πώς γίνεται η ακύρωση παραγγελίας;
Για να πραγματοποιήσεις οποιαδήποτε ακύρωση προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσεις πρώτα τηλεφωνικά με το 2310 843525.
Αν η ακύρωση γίνει την στιγμή που η παραγγελία βρίσκεται στη φάση επεξεργασίας-συσκευασίας, τοτε η ακύρωση γίνεται αυτοματα. Αν όμως η συσκευασία της παραγγελίας έχει παραδοθεί στην ταχυμεταφορική εταιρεία (θα σου δοθεί ο αριθμός αποστολής για να το διαπιστώσεις), μπαίνεις στη διαδικασία επιστροφής όπου ισχύουν τα παρακάτω:
Το κόστος των μεταφορικών από την επιστροφή επιβαρύνουν αποκλειστικά τον αγοραστή. Όλα τα προϊόντα θα πρέπει, να είναι αχρησιμοποίητα, να είναι στην αρχική τους συσκευασία χωρις την παραμικρή αλλοίωση και να συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα παραστατικά.
ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ, ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Από τη στιγμή που ολοκληρώνεται την παραγγελία σας, στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ταυτόχρονα συμφωνείται με τους παρακάτω όρους.
Διαδικασία ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Σε καμία περίπτωση η ABC-MOBILE.GR δεν υποχρεούται στην αντικατάσταση ή πίστωση του προϊόντος που έχετε αγοράσει :
α) επειδή το ανταλλακτικό που επιλέξατε δεν ήταν τελικά της αρεσκείας σας ή του πελάτη σας.
β) αν προέκυψε ασυμφωνία μαζί του ή απουσία του για παράδοση - παραλαβή.
γ) αν η συσκευή του παρουσίασε πρόσθετες βλάβες ή θεωρήθηκε μη επισκευάσιμη.
Αν δεν είστε σίγουροι για την έκβαση μιας επισκευής , μπορείτε να το γράψετε στις σημειώσεις ως "πιθανή επιστροφή"ώστε να να μπορούμε να κανονίζουμε τον ανεφοδιασμό της αποθήκης μας και να μπορεί να πιστωθεί το ανταλλακτικό.
Στις συναλλαγές μεταξύ επαγγελματιών, δεν υπάρχει αυτόματα δικαίωμα υπαναχώρησης όπως στις συναλλαγές με καταναλωτές. Το δικαίωμα υπαναχώρησης, που προβλέπεται από τον νόμο για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει στις περιπτώσεις που ο αγοραστής είναι επαγγελματίας, εκτός εάν υπάρχει ειδική πρόβλεψη στη σύμβαση ή στην πολιτική επιστροφών του πωλητή.
Συγκεκριμένα:
- Δεν υπάρχει αυτόματο δικαίωμα υπαναχώρησης για επαγγελματίες:
Ο νόμος περί προστασίας του καταναλωτή (Ν. 2251/94) δίνει δικαίωμα υπαναχώρησης στον καταναλωτή, ο οποίος ορίζεται ως φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής δραστηριότητας.
- Εξαίρεση: Εάν προβλέπεται στη σύμβαση ή στην πολιτική επιστροφών:
Μια επιχείρηση μπορεί να προσφέρει δικαίωμα υπαναχώρησης στους επαγγελματίες πελάτες της, αλλά αυτό είναι αποτέλεσμα συμφωνίας και όχι υποχρέωση βάσει νόμου.
- Προσοχή στην πολιτική επιστροφών:
Επαγγελματίες που αγοράζουν από άλλες επιχειρήσεις θα πρέπει να ελέγχουν προσεκτικά την πολιτική επιστροφών του πωλητή για να δουν αν υπάρχει πρόβλεψη για επιστροφές σε περίπτωση που το προϊόν δεν τους ικανοποιεί.
- Εάν υπάρχει πρόβλημα με το προϊόν:
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ο επαγγελματίας αγοραστής μπορεί να επικαλεστεί την ευθύνη του πωλητή για ελαττώματα και να ζητήσει αντικατάσταση ή επισκευή, σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης και την ισχύουσα νομοθεσία.
Στις περιπτώσεις στις οποίες έγινε από εμάς λάθος στην εκτέλεση της παραγγελίας , στην τιμολόγηση, ή λάθος αποστολή , σας αποστέλλουμε το σωστό προϊόν και επιβαρυνόμαστε κάθε κόστος μεταφοράς.
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ (εκτός αυτών που αναγράφεται διαφορετικά στον τίτλο του προϊόντος – warranty after installation- και εντός του χρόνου που αναγράφεται στην εκάστοτε περιγραφή). Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν ανήκουν στη παραπάνω κατηγορία ή είναι εκτός χρονικού περιθωρίου θα επιστρέφονται στον αποστολέα με δική του χρέωση. Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής, θα καταστρέφονται.
- Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται στην κατάσταση που παραδόθηκε στον χρήστη. Στην αρχική πλήρη συσκευασία που συνοδεύει το προϊόν (αντιστατικό σακουλάκι, original κουτί) να μην έχει βγει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ζελατίνα από το προϊόν, να μην έχει χρησιμοποιηθεί κόλλα ή ισοπροπανόλη ή αυτοκόλλητα διπλής όψης και να συνοδεύονται από Δελτίο αποστολής.
- Το προϊόν δεν θα πρέπει να φέρει σημάδια «κακής» μεταχείρισης ( χτυπήματα, γρατσουνιές, σπασμένα εξαρτήματα καθώς και άλλα εμφανή σημάδια χρήσης ).
- εφόσον γίνει η παραλαβή του ελαττωματικού προϊόντος από εμάς και διαπιστωθεί το πρόβλημα του , γίνεται αντικατάσταση του ή πιστώνεται το ποσό του σε επόμενη παραγγελία.
- Σε περίπτωση που ένα προϊόν επιστραφεί ως ελαττωματικό και το τεχνικό μας τμήμα δεν διαπιστώσει το πρόβλημα, η εταιρία ABC-MOBILE.GR διατηρεί το δικαίωμα να πιστώσει το ανταλλακτικό με παρακράτηση έως και 15% της αξίας του ως έξοδα ελέγχου.
- Όλα τα προϊόντα είναι με μαρκαρισμένα με χαρακτηριστικό γνώρισμα καθώς και με αυτοκόλλητο της ημερομηνίας που τιμολογήθηκε.
- Η εγγύηση των ανταλλακτικών παρέχεται μόνο σε εξειδικευμένους τεχνικούς & καταστήματα , οι οποίοι ασκούν και δηλώνουν επαγγελματίες του είδους.
ORIGINAL ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ
Τα γνήσια ανταλλακτικά ελέγχονται από την κατασκευάστρια εταιρία ως προς τη ποιότητα και τη σωστή λειτουργία. Το ποσοστό ελαττωματικού προϊόντος είναι κάτω του 0,015%.
Σε όλα τα Γνήσια (Original) ανταλλακτικά δεν υπάρχει διαδικασία επιστροφής.
Καμία εγγύηση δεν καλύπτεται. ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ
Η εταιρεία courier μου ειπε ότι το πακέτο της παραγγελίας μου επιστράφηκε
Υπάρχουν συνήθως οι παρακάτω λόγοι που το πακέτο σου επιστράφηκε.
- δεν σε βρήκε ο υπάλληλος την ώρα που είχε ενημερώσει ότι θα περάσει
- δεν είναι σωστη η διεύθυνση που δήλωσες
- συμπλήρωσες λάθος κάποιο από τα στοιχεία σου
- δεν αναφέρεται πουθενά το όνομα σου, είτε στο θυροτηλέφωνο, είτε στα γραμματοκιβώτια και δεν σε γνωριζει στην οικοδομή κανένας.
Στις περίπτωσεις αυτες η παραγγελία επιστρέφεται με την αιτιολογία «Άγνωστος Παραλήπτης». Συνεννοήσου τηλεφωνικά με την εταιρία courier για τον τόπο και την ακριβή μέρα και ώρα της νέας παράδοσης.
Τιμολόγιο;
Φυσικά! Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρίες και ελεύθερους επαγγελματίες. Θα χρειαστεί φυσικά να συμπληρώσετε τα στοιχεία τιμολόγιου.
