Αφού ολοκληρώσεις την παραγγελία σου, θα λάβεις ένα e-mail επιβεβαίωσης καταχώρησης με όλα τα στοιχεία για τις online αγορές που έχεις πραγματοποιήσει. Το abc-mobile.gr προσπαθεί συνέχεια για την μέγιστη ταχύτητα, για την καλύτερη ποιότητα και την καλύτερη τιμή για των πελάτη.
Τα προϊόντα μας υπάρχουν στην συντριπτική τους πλειοψηφία ετοιμοπαράδοτα στην αποθήκη μας, εκμηδενίζοντας την οποιαδήποτε καθυστέρηση.
Επίσης συνεργαζόμαστε με πληθώρα προμηθευτών, συνδυάζοντας τιμή και ποιότητα και αποφεύγοντας τους πολλούς ‘μεσάζοντες’, προσπαθούμε με χιλιάδες προϊόντα, να πετυχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα για το πελατολόγιο μας.
ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΔΕΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
Οι παραγγελίες που πραγμτοποιούνται κατά τις εργάσιμες ημέρες, επεξεργάζονται την ίδια ημέρα, συσκευάζονται και παραδίδονται στην ταχυμεταφορική εταιρία την ίδια ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Από τη στιγμή που παραδώσουμε το δέμα της παραγγελίας σας στην ταχυμεταφορική εταιρία, θα το παραλάβετε μέσα στις επόμενες 24 ώρες. Σε δυσπρόσιτες περιοχές και νησιά παράδοση από 48 έως 72 ώρες.
Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται Κυριακή ή οποιαδήποτε άλλη αργία, επεξεργάζονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα, ενώ συσκευάζονται και παραδίδονται στην ταχυμεταφορική εταιρία, την ίδια μέρα επεξεργασιας ή την επόμενη.
Το κατάστημα δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση η αμέλεια της μεταφορικής. Σας υπενθυμίζουμε ότι κατά την παραλαβή του δέματος, καλό θα ήταν να γίνει έλεγχος, για ζημιές που μπορεί να έχει υποστεί, από αμέλεια ή ανθρώπινο λάθος.
Σε περίπτωση που αντιληφθείτε ότι το δέμα έχει υποστεί ζημιά, μπορείτε να αρνηθείτε τη παραλαβή του και να ζητήσετε αποκατάσταση ζημιών από την ταχυμεταφορική εταιρεία.
ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Για παραγγελίες άνω των 200€ (+ΦΠΑ), η αποστολή πραγματοποιείται δωρεάν!
Για παραγγελίες κάτω των 200€ (+ΦΠΑ), το κόστος των μεταφορικών είναι 3,00€ (+ΦΠΑ)
Εάν επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή, το κόστος είναι 2,00€ (+ΦΠΑ).
Αν επιθυμείτε άλλη μεταφορική εταιρία της αρεσκείας σας, το κόστος μεταφοράς επιβαρύνει εσάς τον ίδιο με χρέωση παραλήπτη.
Πώς γίνεται η ακύρωση παραγγελίας;
Για να πραγματοποιήσεις οποιαδήποτε ακύρωση προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσεις πρώτα τηλεφωνικά με το 2310 843525.
Αν η ακύρωση γίνει την στιγμή που η παραγγελία βρίσκεται στη φάση επεξεργασίας-συσκευασίας, τοτε η ακύρωση γίνεται αυτοματα. Αν όμως η συσκευασία της παραγγελίας έχει παραδοθεί στην ταχυμεταφορική εταιρεία (θα σου δοθεί ο αριθμός αποστολής για να το διαπιστώσεις), μπαίνεις στη διαδικασία επιστροφής όπου ισχύουν τα παρακάτω:
Το κόστος των μεταφορικών από την επιστροφή επιβαρύνουν αποκλειστικά τον αγοραστή. Όλα τα προϊόντα θα πρέπει, να είναι αχρησιμοποίητα, να είναι στην αρχική τους συσκευασία χωρις την παραμικρή αλλοίωση και να συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα παραστατικά.
Πολιτική Επιστροφών
Έχετε δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων που αγοράσατε. Σε κάθε περίπτωση, οι επιστροφές θα πρέπει να γίνονται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Το κόστος των μεταφορικών από την επιστροφή επιβαρύνουν αποκλειστικά τον αγοραστή εκτός από τις περιπτώσεις όπου έγινε λάθος στην εκτέλεση της παραγγελίας, λάθος στην τιμολόγηση, λάθος αποστολή η αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν. Σε κάθε τέτοια περίπτωση αποκαθιστούμε την ζημία χρηματικά ή σας στέλνουμε/αντικαθιστούμε το σωστό προϊόν και επιβαρυνόμαστε κάθε κόστος μεταφοράς από και προς εμάς.
Όλα τα ανταλλακτικά (οθόνες των κινητών τηλεφώνων, touch screens, flex κλπ.) είναι ελεγμένα ένα προς ένα και έχουν περάσει quality control από τα εργοστάσια κατασκευής τους και δεν γίνονται σε καμία περίπτωση αποδεκτές επιστροφές από ιδιώτες. Η εγγύηση των ανταλλακτικών παρέχεται μόνο σε εξειδικευμένο και έμπειρο τεχνικό προσωπικό, οι οποίοι ασκούν και δηλώνουν επαγγελματίες του είδους. Όλα τα προϊόντα είναι «μαρκαρισμένα» με χαρακτηριστικό γνώρισμα.
- Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με αντικαταβολή ή με κατάθεση σε τραπεζικό μας λογαριασμό, τότε τα θα πρέπει να μας στείλετε με email τον τραπεζικό σας λογαριασμό (κάτοχος πρέπει να είστε ο ίδιος) με το ονοματεπώνυμο σας. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται το πολύ εντός 14 ημερών από την ημερομηνία επιστροφής.
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
A. να μην έχει ανοιχθεί η συσκευασία του προϊόντος και να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν.
B. να μην έχει αφαιρεθεί το προϊόν από την συσκευασίας με την οποία σας το παρέδωσε η ταχυμεταφορική εταιρία.
Γ. να μην έχουν αφαιρεθεί ταμπελάκια ή σημάνσεις ,αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ που έχουν επάνω τους τα προϊόντα. Επίσης, θα πρέπει όλα τα είδη να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους. Για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασια , θα πρέπει να επιστρέφονται εντός των ειδικών συσκευασιών τους.
Δ. να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα παραστατικά.
Η εταιρεία courier μου ειπε ότι το πακέτο της παραγγελίας μου επιστράφηκε
Υπάρχουν συνήθως οι παρακάτω λόγοι που το πακέτο σου επιστράφηκε.
- δεν σε βρήκε ο υπάλληλος την ώρα που είχε ενημερώσει ότι θα περάσει
- δεν είναι σωστη η διεύθυνση που δήλωσες
- συμπλήρωσες λάθος κάποιο από τα στοιχεία σου
- δεν αναφέρεται πουθενά το όνομα σου, είτε στο θυροτηλέφωνο, είτε στα γραμματοκιβώτια και δεν σε γνωριζει στην οικοδομή κανένας.
Στις περίπτωσεις αυτες η παραγγελία επιστρέφεται με την αιτιολογία «Άγνωστος Παραλήπτης». Συνεννοήσου τηλεφωνικά με την εταιρία courier για τον τόπο και την ακριβή μέρα και ώρα της νέας παράδοσης.
Τιμολόγιο;
Φυσικά! Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρίες και ελεύθερους επαγγελματίες. Θα χρειαστεί φυσικά να συμπληρώσετε τα στοιχεία τιμολόγιου.