Αφού ολοκληρώσεις την παραγγελία σου, θα λάβεις ένα e-mail επιβεβαίωσης καταχώρησης με όλα τα στοιχεία για τις online αγορές που έχεις πραγματοποιήσει. Το abc-mobile.gr προσπαθεί συνέχεια για την μέγιστη ταχύτητα, για την καλύτερη ποιότητα και την καλύτερη τιμή για των πελάτη.
Τα προϊόντα μας υπάρχουν στην συντριπτική τους πλειοψηφία ετοιμοπαράδοτα στην αποθήκη μας, εκμηδενίζοντας την οποιαδήποτε καθυστέρηση.
Επίσης συνεργαζόμαστε με πληθώρα προμηθευτών, συνδυάζοντας τιμή και ποιότητα και αποφεύγοντας τους πολλούς ‘μεσάζοντες’, προσπαθούμε με χιλιάδες προϊόντα, να πετυχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα για το πελατολόγιο μας.
ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΔΕΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
Οι παραγγελίες που πραγμτοποιούνται κατά τις εργάσιμες ημέρες, επεξεργάζονται την ίδια ημέρα, συσκευάζονται και παραδίδονται στην ταχυμεταφορική εταιρία την ίδια ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Από τη στιγμή που παραδώσουμε το δέμα της παραγγελίας σας στην ταχυμεταφορική εταιρία, θα το παραλάβετε μέσα στις επόμενες 24 ώρες. Σε δυσπρόσιτες περιοχές και νησιά παράδοση από 48 έως 72 ώρες.
Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται Κυριακή ή οποιαδήποτε άλλη αργία, επεξεργάζονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα, ενώ συσκευάζονται και παραδίδονται στην ταχυμεταφορική εταιρία, την ίδια μέρα επεξεργασιας ή την επόμενη.
Το κατάστημα δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση η αμέλεια της μεταφορικής. Σας υπενθυμίζουμε ότι κατά την παραλαβή του δέματος, καλό θα ήταν να γίνει έλεγχος, για ζημιές που μπορεί να έχει υποστεί, από αμέλεια ή ανθρώπινο λάθος.
Σε περίπτωση που αντιληφθείτε ότι το δέμα έχει υποστεί ζημιά, μπορείτε να αρνηθείτε τη παραλαβή του και να ζητήσετε αποκατάσταση ζημιών από την ταχυμεταφορική εταιρεία.
ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Για αποστολή σε μη δυσπρόσιτες περιοχές, το κόστος των μεταφορικών είναι 3,00€ (+ΦΠΑ)
Εάν επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή, το κόστος είναι 2,00€ (+ΦΠΑ).
Αν επιθυμείτε άλλη μεταφορική εταιρία της αρεσκείας σας, το κόστος μεταφοράς επιβαρύνει εσάς τον ίδιο με χρέωση παραλήπτη.
Πώς γίνεται η ακύρωση παραγγελίας;
Για να πραγματοποιήσεις οποιαδήποτε ακύρωση προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσεις πρώτα τηλεφωνικά με το 2310 843525.
Αν η ακύρωση γίνει την στιγμή που η παραγγελία βρίσκεται στη φάση επεξεργασίας-συσκευασίας, τοτε η ακύρωση γίνεται αυτοματα. Αν όμως η συσκευασία της παραγγελίας έχει παραδοθεί στην ταχυμεταφορική εταιρεία (θα σου δοθεί ο αριθμός αποστολής για να το διαπιστώσεις), μπαίνεις στη διαδικασία επιστροφής όπου ισχύουν τα παρακάτω:
Το κόστος των μεταφορικών από την επιστροφή επιβαρύνουν αποκλειστικά τον αγοραστή. Όλα τα προϊόντα θα πρέπει, να είναι αχρησιμοποίητα, να είναι στην αρχική τους συσκευασία χωρις την παραμικρή αλλοίωση και να συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα παραστατικά.
Πολιτική Επιστροφών
Αναγράφεται με την μορφή pdf στο τέλος κάθε παραγγελίας σας.
Πολιτική επιστροφών
Σε καμία περίπτωση το abc-mobile.gr δεν υποχρεούται στην αντικατάσταση ή πίστωση του προϊόντος που έχετε αγοράσει
α) επειδή το ανταλλακτικό που επιλέξατε δεν ήταν τελικά της αρεσκείας σας ή του πελάτη σας. β) αν προέκυψε ασυμφωνία μαζί του ή απουσία του για παράδοση - παραλαβή. γ) αν η συσκευή του παρουσίασε πρόσθετες βλάβες ή θεωρήθηκε μη επισκευάσιμη.
Στις περιπτώσεις στις οποίες έγινε από εμάς λάθος στην εκτέλεση της παραγγελίας , στην τιμολόγηση, ή λάθος αποστολή , σας αποστέλλουμε το σωστό προιόν και επιβαρυνόμαστε κάθε κόστος μεταφοράς.
Όροι επιστροφών ελαττωματικών προιόντων
α) να επιστραφεί με την αρχική του συσκευασία και να μην έχει χρησιμοποιηθεί ή τοποθετηθεί το προϊόν.
β) να μην έχουν αφαιρεθεί σημάνσεις ,αυτοκόλλητα, στάμπες που έχει επάνω του το προϊόν.
γ) εφόσον γίνει η παραλαβή του ελαττωματικού προιόντος από εμάς και διαπιστωθεί το πρόβλημα του , γίνεται αντικατάσταση του ή πιστώνεται το ποσό του στην επόμενη παραγγελία σας.
Όλα τα προιόντα είναι με «μαρκαρισμένα» με χαρακτηριστικό γνώρισμα της εταιρείας - ημερομηνίας , καθώς και με αυτοκόλλητο της ημερομηνίας που παραγγέλθηκε.
Η εταιρεία courier μου ειπε ότι το πακέτο της παραγγελίας μου επιστράφηκε
Υπάρχουν συνήθως οι παρακάτω λόγοι που το πακέτο σου επιστράφηκε.
- δεν σε βρήκε ο υπάλληλος την ώρα που είχε ενημερώσει ότι θα περάσει
- δεν είναι σωστη η διεύθυνση που δήλωσες
- συμπλήρωσες λάθος κάποιο από τα στοιχεία σου
- δεν αναφέρεται πουθενά το όνομα σου, είτε στο θυροτηλέφωνο, είτε στα γραμματοκιβώτια και δεν σε γνωριζει στην οικοδομή κανένας.
Στις περίπτωσεις αυτες η παραγγελία επιστρέφεται με την αιτιολογία «Άγνωστος Παραλήπτης». Συνεννοήσου τηλεφωνικά με την εταιρία courier για τον τόπο και την ακριβή μέρα και ώρα της νέας παράδοσης.
Τιμολόγιο;
Φυσικά! Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρίες και ελεύθερους επαγγελματίες. Θα χρειαστεί φυσικά να συμπληρώσετε τα στοιχεία τιμολόγιου.